شات لاتكابر - شات لا تكابر دردشه لاتكابر شات التجمع الاردني
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ممكن رايكم فى القصة دى ؟؟

2 مشترك

ممكن رايكم فى القصة دى ؟؟ Empty ممكن رايكم فى القصة دى ؟؟

مُساهمة من طرف ملكة الجرح الأربعاء ديسمبر 02, 2009 12:53 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
القصة بتحكى عن ولد اتعرف بى بنت عن طريق الشات واتعرفو على بعض وارتاحو لى بعض اوى وهو اعجب بيها جدا وقال لها وهية كمان كانت بتقول انها معجبة بية اوى المهم البنت دى كانت معجبة قبل ما تعرف الولد دة بى ولد صاحب اخوها بس الحب كان من طرف واحد من طرف البنت بعد كدة البنت كانت بتقول انها نسيت صاحب اخوها دة بعد ما حبت الولد دة بعد كدة البنت دى فى يوم قالت للولد دة انها تعبانة اوى فى قلبها وانها لازم تعمل عملية الولد وقف جنبها جدا وخاف عليها اوى وقالتلة ان العملية هتقعد 3 ايام وبعدها هنرجع لى بعض الولد فضل مستنى ال 3 ايام بى عذاب وخوف عليها كان بيموت فى كل يوم وهية بعيدة عنة بعد ال 3 ايام رجعت وفرح بيها اوى وكلمتة وقالتلة انها وهية فى العملية لما فاقت لاقت صاحب اخوها جنبها وماسك ايدها ومامتها بتقول لها انة اتقدم ليها جات الولد رد عليها وقال لها وانتى رايك اية قالتلة انا مش عارفة انا مستغربة الولد حس انها فرحانة فقال لها خلاص انا هنسحب علشان تعيشى سعيدة مع صاحب اخوكى البنت ما صدقت وقالت للولد احنا هنكون صحاب كويسين اوى ومش هما الولد يحصل لة اية ومشيت وقاعدت اسبوع مش تخش على الايميل فجاة الولد فى يوم فاتح النت لاقى ايميل البنت حد علية وبيقولة سلام عليكم قالة عليكم السلام ايميل البنت واحدة علية بتقول انا كذا صاحبة البنت الى صاحبة الايميل دة المهم الولد قال لها خير هية حصل لها حاجة قالتلة البقاء لله طبعا الولد اتجنن وبقا مش عارف يعمل اية ومش مصدق الى حصل وساب نفسة خالص ولا بقا يتمرن ولا ينزل الشارع ويروح الجامعة ومرت الايام والولد دة فى يوم على الشات لاقى حد بيقولة ممكن تفتح الخاص ثوانى راح فاتح الخاص قالتلة انا كذا الى كلمتك حبيبتك مش ماتت انا عملت كدة علشان تنساها بس وهية كلمت الولد صاحب اخوها وطلع غشاش وبيكلمها علشان يغيظ بنت بس ولما البنت اتغظت راح رجع لها وساب صحبتى وصحبتى دلوقتى مش عارفة توريك وشاها ازى وخايفة ترجع لك لحسن مش ترضى يا جماعة صاحبى دة دلوقتى مرتبط بجد يعمل اية يسيب الى مرتبط بيها علشان البنت الحقيرة دى ولا يكمل مع البنت الى مرتبط بيها ويقول للتانى انسينى خالص ؟؟؟؟
ممكن سوال معقولة فى بنات كدة فى الدنيا دى تبيع وتخون وترجع تندم فاكرة الولاد احتياطى او استبن عجلة بجد انا مستغرب اوى ....
شكرا لكل الى شاف القصة دى
ملكة الجرح
ملكة الجرح
افضل عضو
افضل عضو

رسائل sms مجانا : [table style="WIDTH: 96px; HEIGHT: 86px" border=1][tr][td]
ممكن رايكم فى القصة دى ؟؟ 85594076
يدا بيد نسعى لرقي منتدانا[/td][/tr][/table]

التقدير : 10

ممكن رايكم فى القصة دى ؟؟ Empty رد: ممكن رايكم فى القصة دى ؟؟

مُساهمة من طرف كـوبـرا الجمعة ديسمبر 18, 2009 1:11 pm

الحب لما يكون على الواقع ويادوب يمشي حتا نادر ما يكون صادق كيف لما يكون من الشات
هاد اسمو عشق الكتابه اوووووووووو

انو حب الاصابع !!!
كـوبـرا
كـوبـرا

ممكن رايكم فى القصة دى ؟؟ EwT37541

رسائل sms مجانا : [table style="WIDTH: 96px; HEIGHT: 86px" border=1][tr][td]
ممكن رايكم فى القصة دى ؟؟ 85594076
يدا بيد نسعى لرقي منتدانا[/td][/tr][/table]

القوس
التقدير : 13
تاريخ الميلاد : 12/12/1986
الموقع الموقع : kobraa@9.cn